Gå til indhold Gå til navigationsmenuen

Vi er rigtig glade for at du har valgt at åbne vores nye webshop sammen med os. Da du nu har valgt at gøre det, tilbyder vi dig i perioden fra 01.04.21 til 16.04.21 – 10% online rabat. Husk - det hele er også nyt for os. Så hvis du har ris eller ros til siden, så håber vi at du vil give os din feedback. På den måde kan du selv være med til at gøre dine fremtidige indkøb hos os, til en bedre oplevelse.

En vigtig henvisning: Slutprisen på produkterne ser du først når du har lagt produkterne i varekurven. Det er her onlinerabatten bliver fratrukket og momsen tillagt.

Hvordan registrerer jeg mig i Pluradent online-shop?

Før du kan bestille i Pluradent online-shoppen, skal du registrere dig. Klik på knappen "LOGIN / REGISTRER" øverst til højre. Du omdirigeres til et registreringsfelt. Klik på knappen "Tilmeld nu" og indtast din e-mailadresse. Tryk nu på “Send bekræftelseskode”. Du modtager nu en bekræftelseskode via e-mail. Denne proces kan tage et par minutter. Hvis du ikke modtager en e-mail, skal du tjekke din SPAM-mappe. Indtast den 6-cifrede verifikationskode i feltet "Verifikationskode" i loginmasken, og klik på knappen "Bekræft kode". Når du har bekræftet din e-mailadresse, kan du indstille en adgangskode og bekræfte den. Indtast dit for- og efternavn, og klik på "Opret". Hvis du allerede er kunde og tilmelder dig i butikken, bibeholder du dit nuværende kundenummer.
Vigtigt: Sørg for at bruge en gyldig e-mailadresse. Vi bruger disse til al kommunikation relateret til dine online aktiviteter.

Hvor logger jeg ind?

Klik på knappen "LOGIN / REGISTRER" øverst til højre. Indtast din e-mailadresse og adgangskode. Klik derefter på knappen "Registrer".

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Hvis du allerede er registreret, skal du gå til "Min konto" i øverste højre hjørne. Under menupunktet "Adgangskode" finder du indstillingen "Nulstil adgangskode". I registreringsmasken bliver du bedt om at indtaste din e-mailadresse. Klik derefter på knappen "Send bekræftelseskode". Du modtager en bekræftelseskode via e-mail. Denne proces kan tage et par minutter. Hvis du ikke modtager en e-mail, skal du tjekke din SPAM-mappe. Indtast den 6-cifrede verifikationskode i feltet "Verifikationskode" og klik på knappen "Bekræft kode". Når du har bekræftet din e-mailadresse, skal du klikke på knappen "Næste" for at tildele din adgangskode. Tildel nu en ny adgangskode, og bekræft tildelingen med knappen "Næste". I den følgende loginmaske kan du nu logge ind på den nye Pluradent online-shop med din e-mail-adresse og din nyindstillede adgangskode.

Hvad gør jeg, hvis jeg har problemer med at logge ind?

Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på "Glemt din adgangskode" i loginområdet og følge trinene under "Hvordan ændrer jeg min adgangskode?". Hvis du stadig har problemer med tilmeldingen, bedes du kontakte os.

Hvad sker der, hvis min konto er suspenderet?

Hvis din konto er blevet blokeret, bedes du kontakte os.

Hvordan ændrer jeg mine kundedata?

Hvis dine adressedata skulle ændre sig, skal du klikke på “Administrer adressedata” i området “Min konto”. Klik her på "Tilføj ny adresse". Angiv et land, og udfyld felterne nedenfor. Klik derefter på knappen "Gem".

Hvis du vil ændre din e-mail-adresse, bedes du kontakte os.

Hvor kan jeg søge specifikt efter produkter?

I søgefeltet øverst til venstre på vores side kan du hurtigt og nemt finde det produkt, du leder efter. Søgefunktionen tolererer også små typografiske fejl. Når du har indtastet de første bogstaver i søgefeltet, modtager du søgeforslag. Hvis der ikke findes egnede forslag, skal du udfylde produktnavnet og bekræfte med "Enter" eller klikke på forstørrelsesglasset for yderligere søgeresultater. Du er også velkommen til at søge efter producentnumre eller artikelnumre i det samme søgefelt, hvis du har dem ved hånden.

Hvorfor finder jeg forskellige priser for det samme produkt i butikken (f.eks. forskellige farver)?

Vi lader dig altid drage fordel af vores købsfordele. Så vi justerer til tider endda priserne på individuelle produkter dagligt.

Vises og betales dansk moms?

Vi beregner alle priser med dansk moms og betaler dette efter gældende regler til Skat.

Hvordan får jeg den billigste pris, eller hvordan får jeg min individuelle rabat?

I vores butik finder du altid den aktuelle daglige pris --- alle kunder har samme pris.

Hvordan fungerer den direkte ordre ved hjælp af artikelnummeret?

Kender du varenummeret på det produkt, du vil bestille? Derefter kan du hurtigt og let indtaste det via "Direkte ordre" i øverste højre hjørne af skærmen, tilføje mængden og placere den ønskede vare i indkøbskurven. Alternativt kan du også indtaste artikelnummeret i søgefeltet øverst til venstre på siden.

Bliver min indkøbskurv gemt?

Din indkøbskurv forbliver fuld, indtil du afgiver din ordre eller tømmer indkøbskurven. Alt du skal gøre er at være logget ind, inden du begynder at udfylde indkøbskurven.

Hvor kan jeg finde en oversigt over mine gamle ordrer?

Klik på "Min konto" i øverste højre hjørne, og vælg derefter fanen "Ordrehistorik" (her er alle ordrer placeret via webshoppen).

Er der en minimums ordreværdi?

Der er ingen minimumsordreværdi hos Pluradent.

Hvor meget koster forsendelsen?

Ved ordrer over DKK 750 bortfalder de almindelige forsendelsesomkostninger på DKK 79 for standardleverancer.

Hvor hurtig er leveringen?

Hvis du bestiller inden kl. 14, kan vi levere varerne (undtagen farligt gods) inden for 24 timer. Leveringstiden for farligt gods er 48 timer (f.eks. overflade- og hånddesinfektion).

Hvor angiver jeg, at jeg gerne vil have en separate faktura til min klinik og mit laboratorium?

Vil du have en separat faktura for en eller flere varer? Vælg da den relevante kundekonto (kundenummer).

Er min ordre ankommet?

Når du har bekræftet din ordre i sidste trin, kan du udskrive den til dine optegnelser. Du modtager også en bekræftelses e-mail, så snart din ordre er ankommet og oprettet i vores system.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget min ordre?

I dette tilfælde bedes du kontakte os.

Hvordan annullerer jeg en ordre?

En ordre kan altid annulleres, hvis den endnu ikke er sendt fra lageret. Kontakt os hurtigst muligt.

Hvordan arrangerer jeg en retur?

Hvis du ikke kan lide et produkt, vi har leveret, tager vi det tilbage inden for 14 dage inden for de lovligt tilladte rammer. Kontakt os venligst.

Jeg har et spørgsmål, der ikke besvares her. Hvem hjælper mig nu?

Hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du kontakte os.

Kan jeg også bestille fra Pluradent online-shop som ikke-tandlæge kunde?

Da vores tilbud er rettet mod tandlæger, ortodontister, tandteknikere, kæbekirurger og tandlaboratorier, kontrollerer vi de oplysninger, du har givet os. Hvis resultatet er positivt, aktiveres du til bestilling via vores butik inden for de næste 24 timer. Vi gør opmærksom på, at vi forbeholder os ret til ikke at aktivere dig til vores webshop. I dette tilfælde modtager du ikke en separat besked.

Hvad betyder stregkoden på mine følgesedler?

Du finder nu en stregkode på vores følgesedler, der opsummerer de vigtigste data på følgesedlen. Dette giver dig mulighed for automatisk at overføre alle oplysninger til dit klinik / laboratoriehåndteringssystem ved at scanne stregkoden *. Således garanteres en komplet kvalitets og juridisk kompatibel dokumentation meget let.

Dine fordele:

Med kun en scanning at vide hvad der er inkluderet i forsendelsen
Alle dokumentationskrav er opfyldt
Forsyningskæden fra producenten til patienten kan spores
* Hvis dit praksis- / laboratoriestyringssystem understøtter Paper EDI